søndag den 3. juni 2012

UFO flåde fotograferet over Odense?

UFO flåde fotograferet over venindes kolonihave Odense 23. Maj 2012: Jeg var en tur sammen med min veninde ude i hendes kolonihave 23. Maj 2012 i det sydlige Odense, for at hjælpe til med urtehaven. Præcis kl. 13.18 sidder vi og slapper af og nyder det gode vejr, da jeg ser en smukt formet sky næsten lodret oppe, som jeg skynder mig at fotografere, hvilket bliver til 4 billeder. Jeg ser intet usædvanligt mens jeg fotograferer (ingen af os ser noget som helst usædvanligt den dag), først da jeg kigger billederne igennem nogle dage senere opdager jeg, at der poserer rigtig mange forskellige uidentificerede flyvende objekter højt på himlen i billederne. Ved første øjekast er de fleste UFOer svære at få øje på, men når man forstørrer billederne et par gange, dukker de op og bliver tydelige, og for mig at se ligner det jo en hel UFO flåde. Der er et par cigarformede objekter omkranset af mange små "hvide prikker". Disse "hvide prikker", synes i nogle tilfælde at være i bevægelse mens de bliver fotograferet. Umiddelbart vil jeg tro, at de små hvide UFO sfærer, som mange ser i dag og som er blevet optaget på video utallige gange, og som forøvrigt kan findes i overtal på Youtube, måske er de samme som poserer på mine billeder? Billedet oppe til venstre er et lille udsnit af det første billede jeg tog, mens billedet herunder er et lille udsnit af det sidste og fjerde billede i serien.
Da det er umuligt for mig at vise samtlige objekter tydeligt nok på denne blog´s snævre plads, med billeder der fylder 3872 x 2592 pixels og som derfor ikke kan gøres mindre uden at man mister synligheden af de uidentificerede objekter, vil jeg i anledning af den meget spændende tid vi lever i, gøre billederne frit tilgængelige for offentligheden. Du kan derfor klikke på de fire thumbnails herunder, og åbne billederne i original størrelse og selv prøve at forstørre og se for dig selv. Husk blot at respektere gældende lovgivning for ophavsret, det vil sige du må hente billederne ned på din computer, men f.eks. ikke bruge dem på din blog, dit website, dele på Facebook etc. etc.
Når man ser billederne forstørret, dukker et berettiget spørgsmål op. Er de små hvide prikker støv på optikken? Godt spørgsmål, men skulle det være støv på optikken, ville disse små hvide prikker sidde samme sted på alle 4 billeder, og det gør de ikke. Derfor kan man let afvise den teori. Er det blomsterstøv, insekter eller uidentificerede flyvende objekter bedre kendt som UFOer, vil jeg lade være op til dig...

Navigér blog: UFO fotografier | UFO observationer | UFO artikler

1 kommentar:

pia knudsen sagde ...

Super at du holder øje og tager billeder over Odense, vil ønske at mange andre gjorde det sammen rundt i landet. Keep up the good work.
Copenhagen UFO Research